Thursday, December 30, 2021

Getting To Know Me!

Hai dan assalamualaikum semua. πŸ‘‹ Saya Najwatul Alya binti Rameli. Saya merupakan pelajar  di Universiti Pendidikan Sultan Idris. Saya dilahirkan di Terengganu pada 2 Mei 1999 dan sekarang menetap di Kelantan. Oh ya saya berumur 22 tahun pada tahun ini. Saya merupakan anak yang ketiga daripada 7 adik beradik. Ayah dan ibu saya kedua-duanya merupakan guru di sekolah rendah. Hobi saya ialah mendengar muzik, menonton cerita dan banyak lagi. Itu sahaja sedikit sebanyak mengenai diri saya. Selamat berkenalan! πŸ˜‰



Sebelum saya melanjutkan pengajian di UPSI, saya telah menghabiskan pengajian diploma di Darul Quran JAKIM, Kuala Kubu Bharu dalam tempoh masa 3 tahun. Kadang-kadang bila orang bertanyakan di mana saya belajar dan saya menjawab Darul Quran, mereka benar-benar tidak pernah tahu akan kewujudan Darul Quran ini. πŸ˜‚ Jadinya saya akan sertakan sekali video tentang Darul Quran.




1 comment:

Panduan Program Perantis Guru (PPG)